K𝗢𝗥𝗢𝗡𝗢𝗪𝗜𝗥𝗨𝗦 – 𝗭𝗺𝗶𝗮𝗻𝘆 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘇𝗮𝗰𝗷𝗶 𝗽𝗿𝗮𝗰𝘆 𝗞𝗮𝗻𝗰𝗲𝗹𝗮𝗿𝗶𝗶

Szanowni Państwo, 𝗸𝗮𝗻𝗰𝗲𝗹𝗮𝗿𝗶𝗮 pomimo sytuacji 𝗻𝗮𝗱𝗮𝗹 𝗽𝗿𝗮𝗰𝘂𝗷𝗲, monitorujemy Państwa sprawy, pilnujemy terminów, jesteśmy gotowi świadczyć pomoc prawną.

𝗝𝗲𝗱𝗻𝗮𝗸𝘇̇𝗲 do 31.03.2020 r. w związku z pandemią koronawirusa 𝘄𝗽𝗿𝗼𝘄𝗮𝗱𝘇𝗮𝗺𝘆 𝗻𝗮𝘀𝘁𝗲̨𝗽𝘂𝗷𝗮̨𝗰𝗲 𝘇𝗺𝗶𝗮𝗻𝘆:

• zachęcamy do 𝗸𝗼𝗻𝘁𝗮𝗸𝘁𝘂 z kancelarią przez 𝗲-𝗺𝗮𝗶𝗹, 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻– prosimy o kontaktowanie się bezpośrednio na telefony prawników prowadzących Państwa sprawę;

• sposób przekazania dokumentów proszę konsultować z prawnikiem prowadzącym Państwa sprawę;

• 𝗼𝘀𝗼𝗯𝗶𝘀𝘁𝗮 wizyta w kancelarii – 𝘁𝘆𝗹𝗸𝗼 𝗽𝗼 wcześniejszym 𝘂𝘇𝗴𝗼𝗱𝗻𝗶𝗲𝗻𝗶𝘂 telefonicznym;

• 𝗻𝗶𝗲𝗺𝗮𝗹 𝘄𝘀𝘇𝘆𝘀𝘁𝗸𝗶𝗲 𝗿𝗼𝘇𝗽𝗿𝗮𝘄𝘆 sądowe zostały odwołane – proszę 𝘇𝗮ł𝗼𝘇̇𝘆𝗰́, 𝘇̇𝗲 𝗣𝗮𝗻́𝘀𝘁𝘄𝗮 𝘀𝗽𝗿𝗮𝘄𝗮 𝘁𝗲𝘇̇. Nie ma potrzeby kontaktu w celu potwierdzenia. 𝗦𝗸𝗼𝗻𝘁𝗮𝗸𝘁𝘂𝗷𝗲𝗺𝘆 𝘀𝗶𝗲̨ ze wszystkimi Klientami, których rozprawy się odbędą;

• wprowadziliśmy 𝗱𝗼𝗱𝗮𝘁𝗸𝗼𝘄𝗮̨ 𝘂𝘀ł𝘂𝗴𝗲̨ 𝗲-𝗽𝗼𝗿𝗮𝗱𝘆 umożliwiającą uzyskanie porady prawnej, bez wychodzenia z domu 💪 

Będziemy Państwa informować o dalszych zmianach.